امروز : یکشنبه 18 شهریور 1403 بروزرسانی:1403/06/17

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

8:25 AM 1403/04/17 تعداد بازدید: 61

بسم الله الرحمن الرحيم

با درود و سلام به آحاد ملت شريف و بصير ايران اسلامي و جامعه شيلاتي استان گيلان، حماسه‌ي باشكوه چهاردهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را كه بار ديگر تجلي شكوه مردم‌سالاري ديني و تعهد عميق ملت به آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي بود، به مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي و يكايك ايرانيان سرافراز تبريك و شادباش مي‌گويم. 
در اين انتخابات پرشور و حساس، بار ديگر مردم فهيم و قهرمان ايران با حضور فعال خود در پاي صندوق‌هاي رأي، وفاداري بي‌حد و حصر خود به نظام مقدس جمهوري اسلامي و تعهد به آرمان‌هاي امام راحل (ره) را به نمايش گذاشتند. حضور آگاهانه و پرشور آحاد اقشار مردم، از پير و جوان، زن و مرد، در اين انتخابات، گواه بر عزم راسخ ملت ايران براي عبور از چالش‌ها و كيد دشمنان و ساختن ايران اسلامي آباد و سربلند بود. 
اينجانب ضمن قدرداني از حضور حماسي و آگاهانه مردم در اين انتخابات، به جناب آقاي دكتر مسعود پزشكيان رئيس جمهور منتخب مردم، در اين دوره از انتخابات تبريك و شادباش مي‌گويم و از خداوند متعال براي ايشان آرزوي سربلندي و توفيق در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي را دارم.اميدوارم با همدلي و همراهي دولت منتخب و مردم، شاهد گام‌هاي بلندي در مسير پيشرفت و توسعه كشورمان باشيم و ايران اسلامي به جايگاه شايسته خود در سايه لطف و عنايت الهي و توجهات حضرت ولي عصر (عج) برسد. اين پيروزي بزرگ، حاصل هوشياري و بصيرت ملت ايران و رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و انعكاس مردم سالاري ديني و جلوه جمهوريت نظام بود و بار ديگر دشمنان قسم خورده ايران اسلامي را مأيوس و نااميد ساخت. 
بر خود لازم ميدانم از يكايك هموطنان عزيز علي الخصوص خانواده بزرگ شيلاتي استان گيلان كه با مشاركت فعال خود در انتخابات، در خلق حماسه حضور مشاركت داشتند، صميمانه تشكر و قدرداني مي‌كنم. به فضل الهي باهمدلي و اتحاد مي‌توانيم ايران اسلامي و عزيز را به قله‌هاي افتخار و سربلندي رهنمون سازيم.  ‌

  ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ كورش خليلي ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌
          ‌ ‌ مديركل شيلات استان گيلان

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)