امروز : یکشنبه 18 شهریور 1403 بروزرسانی:1403/06/17

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

10:42 AM 1403/04/23 تعداد بازدید: 78

اداره كل شيلات گيلان در راستاي ضرورت  مشاركت پره هاي صيادي در حوزه صنعت پرورش ماهي در قفس ،  يك دوره آموزشي  با هدف توانمند سازي ، درآمدزائي ، افزايش توليدات شيلاتي و بهره برداري بهينه از امكانات و تجهيزات و تحقق اهداف و برنامه هاي سازماني با حضور شركت كاسپين ژيك  سازنده معتبر سازه هاي دريايي در كشور و فعال در توليد  در روز چهارشنبه مورخه 20/04/1403 راس ساعت 8.30 صبح در سالن اجتماعات شهداي شيلات برگزار نمود.

اين همايش با حضور معاون آبزي پروري شيلات گيلان،  مسئولان و صيادان پره هاي صيادي   بخش خصوصي ، مديران و كارشناسان ادارات شيلات شهرستان ها برگزار شد. در اين مراسم بعد از تلاوت اياتي چند از قرآن كريم و بيان خير مقدم از طرف سرپرست محترم معاونت آبزي پروري ، نكاتي پيرامون فعاليت هاي آبزي پروري در بخش پرورش ماهي در قفس دريا و اهميت توسعه اين فعاليت با مشاركت پره  هاي صيادي و توسعه آن در شهرستانهاي ساحلي جهت رسيدن به اهداف برنامه هاي حدف گذاري شده ارائه دادند.

در ادامه  جناب آقاي مهندس نيري مدير عامل شركت كاسپين ژيك صنعت ، سازنده قفسهاي دريايي توضيحات كاملي از الزامات پرورش ماهي در قفس ، مشخصات مزارع پرورش ماهي در قفس ، زنجيره ارزش پرورش ماهي در قفس ، اهميت تامين نهاده هاي توليد در قفس ، تامين غذاي ماهي در قفس دريا ، اهميت مديريت مزارع پرورش ماهي در قفس ، الزامات سخت افزاري و نرم افزاري پرورش ماهي در قفس دريايي ، مكان سنجي و مكان يابي و فروش ماهي ، وضعيت و نحوه ساخت و راه اندازي و حجم انواع قفس دريايي و ... را ارائه دادند و در يك ساعت پاياني همايش جلسه پرسش و پاسخ انجام گرفت.

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)