امروز : سه شنبه 27 شهریور 1403 بروزرسانی:1403/06/21

گالری تصاویر
برای دیدن تصاویر بعدی روی تصویر کلیک نمایید

7:24 AM 1403/06/03 تعداد بازدید: 23

  پيام تبريك معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران به مناسبت آغاز هفته دولت معاون وزير ورئيس سازمان شيلات ايران 

در پيامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، فرا رسيدن هفته دولت را تبريك گفت. به گزارش روابط عمومي سازمان شيلات ايران در متن اين پيام آمده است: «ان َّلِلَّهِ عِبَاداً فِي الْأَرْضِ يَسْعَوْنَ فِي حَوَائِجِ النَّاسِ هُمُ الْآمِنُونَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ»     نخستين روزهاي شهريور ماه، به سرخي خون خادمان ملت و نظام و بزرگواران عرصه علم، ايمان و عمل، شهيدان رجايي و باهنر و به نام هفته دولت و پاسداشت مقام كارمندان خدوم جمهوري اسلامي ايران مزين گشته است.

  شهيدان والامقامي كه با خون خويش مسير خدمت صادقانه را معنا بخشيدند. بي شك همه ما بايد با تأسي از ويژگي هاي والاي اخلاقي و رفتاري شهيدان رجايي و باهنر، آنان را الگوي هميشگي خود قرار داده و با بهره گيري از رفتار اين شهيدان عزيز و تلاش و كوشش در راه تعالي ميهن اسلامي كه در راستاي تحقق اهداف دولت و نظام براي ارتقاء و توسعه مي باشد. گام برداشته و زمينه هاي رشد و پيشرفت روزافزون ايران اسلامي به ويژه حوزه هاي شيلاتي را    فراهم آوريم.


  ضمن گراميداشت ياد و خاطره اين شهيدان والا مقام فرا رسيدن هفته دولت را به تمامي مردم و كاركنان دولت بويژه همكارانم در سازمان    شيلات كشور و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي و ادامه راه شهيدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم. 

  سيدحسين حسيني
  معاون وزير و رئيس سازمان شيلات ايران

فایل های پیوست :

ارسال دیدگاه

( دیدگاه ثبت شد)